Excelleren op kritieke momenten
Lerende teams maken het verschil
De effectiviteit van crisisteams vergroten, dat is de doelstelling. De Zaak voor Crisiskunde specialiseert zich in het versterken van interactie en besluitvorming in crisisteams en organisaties, door te werken vanuit de principes van het Team Resource Management en de groepsdynamica.
De trainingen en coaching vervullen de sleutelrol in het stimuleren van zelfbewuste en lerende teams. Van en met elkaar leren staat centraal. Door het organiseren van doordachte leeractiviteiten en aan te sluiten op landelijke ontwikkelingen ontstaat een gezamenlijke taal. Een fundament voor verdere professionele en duurzame teamontwikkeling.
Keuzevrijheid en doelgericht leren met blended learning
Werken in een leerlijn. Individueel of in een groep. Digitaal of klassikaal.
-
TEAMANALYSE
Een functionele analyse om te komen tot een inhoudelijke en procesmatig zinvol traject.
-
TEAMTRAININGEN
Het aanscherpen van teamgerichte competenties in ervaringsgerichte trainingen.
-
INTERVISIE
Efficiënt en gestructureerd leren met en van collega's.
-
TEAMCOACHING
Begeleiding van ontwikkeling in groepsbewustzijn en teamvaardigheid.
-
E-LEARNING
Flexibel overal en altijd leren met eigen leerwensen. Op de PC, tablet en mobiel.
-
COACHING
Ondersteunen van de verdere professionele individuele ontwikkeling.
1 daagse trainingen voor het aanscherpen van teamcompetenties
Praktijkgericht en gebaseerd op principes van Team Resource Management
Trots op wat klanten vertellen
want feedback is om van te leren...
“Het is prettig om te oefenen met een team en te evalueren over het verloop van een oefening. Geeft inzicht in de wijze waarop een team functioneert en waar mogelijkheden liggen om effectiever en efficiënter te vergaderen en dus te presteren.”
“Meerwaarde om inzicht te verkrijgen voor het groepsproces/teamproces voor de ROT leden (met de factor tijdsdruk). De training levert goede tools op om ook daadwerkelijk in te zetten indien die gelegenheid zich voordoet en het nodig is om een interventie toe te passen.”